13 czerwca 2022

Strategia marketingowa – dlaczego jest tak ważna?

Dlaczego warto pochylić się nad tematem strategii marketingowej? W tym artykule wyjaśnię w 7 punktach dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna.

Czytaj dalej
30 maja 2022

Storytelling – jak robić to dobrze?

W bardzo wielu miejscach można przeczytać, że koniecznie trzeba wykorzystywać model storytellingu w komunikacji marketingowej. Mało jest jednak miejsc, w których krok po kroku wyjaśnia się w jaki sposób budować komunikację na zasadach storytellingu. W tym artykule pokazuję jak taką historię budować, aby była skuteczna w odbiorze.

Czytaj dalej
16 maja 2022

3-krotny wzrost przychodów w rok, dzięki strategii marketingowej

Case study – Strategia marketingowa dla marki Joanny Węglarz

Czytaj dalej
5 maja 2022

Grupa docelowa – co musisz o niej wiedzieć?

Wiedza o grupie docelowej przekłada się na efektywność marketingu. Dlaczego zatem tak często informacje o grupie docelowej są traktowane jako przykry obowiązek?

Czytaj dalej
20 kwietnia 2022

Jak zbudować zaufanie do marki?

Klient, który ma zaufanie do marki jest dużo bardziej skłonny do zakupu. Taki klient wykazuje też dużo większą lojalność wobec marki. W jaki sposób zatem zbudować zaufanie do marki? Jak rozkochać w sobie klienta jeszcze przed pierwszym zakupem?

Czytaj dalej
7 kwietnia 2022

Reklama na Facebooku – dlaczego Twoja kampania nie zarabia?

W tym artykule dzielę się 7 najczęstszymi i najbardziej kosztownymi błędami, jakie obserwuje na kontach reklamowych. Sprawdź w jaki sposób unikać tych błędów i zwiększyć efektywność Twoich kampanii.

Czytaj dalej
22 marca 2022

Strategia marketingowa – kluczowe elementy

Jak powinna wyglądać strategia marketingowa? W jaki sposób krok po kroku podejść do tego tematu?

Czytaj dalej
7 marca 2022

Zainteresowania w reklamach na Facebooku – zaawansowane możliwości wyszukiwania

W jaki sposób możesz wykorzystać zaawansowane możliwości targetowania odbiorców po zainteresowaniach? O tym piszę w tym artykule.

Czytaj dalej
21 lutego 2022

Jak ustalić wysokość budżetu reklamowego?

Jak ustalić wielkość budżetu reklamowego? To pytanie zadaje sobie każdy kto zaczyna przygodę z reklamą na Facebooku. W tym artykule pokażę w jaki sposób wyznaczać budżet reklamowy.

Czytaj dalej
17 lutego 2022

LinkedIn dla firm – jak pozyskać nowych klientów?

LinkedIn to skuteczne narzędzie do pozyskiwania klientów dla wielu firm. Jak pozyskać nowych klientów dla Twojej firmy na LinkedIn?

Czytaj dalej
7 lutego 2022

Cele reklamowe na Facebooku – jak wybrać odpowiedni?

Wybór odpowiedniego celu reklamowego to pierwszy krok przy ustawieniu nowej kampanii. W tym artykule wyjaśnię, w jaki sposób wybierać cele reklamowe na Facebooku. 

Czytaj dalej
24 stycznia 2022

Reklama na Facebooku – jak zbudować skuteczny lejek marketingowy? [PRZYKŁADY]

Jakie możliwości budowania lejka marketingowego daje nam Facebook? W tym artykule mam dla Ciebie 5 konkretnych pomysłów na kampanie reklamowe. 

Czytaj dalej
10 stycznia 2022

Reklama na Facebooku – 7 optymalizacji, które poprawią wyniki Twoich kampanii

Wykorzystujesz reklamy na Facebooku? Chcesz zwiększyć efektywność Twoich działań? Mam dla Ciebie 7 konkretnych optymalizacji, które poprawią wyniki Twoich kampanii.

Czytaj dalej
14 grudnia 2020

Prawo w marketingu

Czy przy prowadzeniu działań marketingowych warto zerkać na przepisy prawa? Jeśli tak, to na jakie? Na co szczególnie uważać, a które problemy są wyolbrzymione? Czy prawo w marketingu jest istotne?

Czytaj dalej
3 grudnia 2020

Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży?

Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży? Czy warto zainteresować się tą taktyką? Jak wybrać narzędzia marketingowe?

Czytaj dalej
27 listopada 2020

Strategia sprzedaży vs strategia marketingowa

Jak wygląda strategia sprzedaży? Czego unikać przy sprzedaży? Jak pogodzić dział marketingu i dział sprzedaży? Czym jest lejek sprzedażowy?

Czytaj dalej
19 listopada 2020

Strategia marketingowa krok po kroku

Jak stworzyć strategię marketingową? Dlaczego warto opracować dokument strategiczny? Jak wygląda strategia marketingowa krok po kroku?

Czytaj dalej
12 listopada 2020

Reklama na Facebooku – jak działać strategicznie?

Czy reklama na Facebooku ma coś wspólnego z działaniem strategicznym? Przecież tyle elementów kampanii ciągle się zmienia, prowadzimy też sporo testów. Jak w tym wszystkim odnaleźć elementy działania strategicznego?

Czytaj dalej
17 czerwca 2020

Ile kosztuje reklama na Facebooku? | Autor: Kinga Bobrowska

Jak to jest z tym Facebookiem? Czy trzeba mieć duży budżet reklamowy, by osiągnąć spektakularny sukces? Cóż, to jedno z tych pytań, na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

Czytaj dalej
3 czerwca 2020

Jak napisałem pierwszego e-booka?

Najtrudniejszy pierwszy krok. Właśnie dlatego postanowiłem stworzyć artykuł, w którym krok po kroku wyjaśnię jak przebiegał proces tworzenia mojego e-booka ,,7 skutecznych sposobów pozyskania nowych klientów’’. 

Czytaj dalej
6 maja 2020

Jak wyprzedzić konkurencję?

Zastanawiasz się jak wyprzedzić konkurencję? Mam dla Ciebie bardzo konkretną wskazówkę – znajdź swoje USP. Co kryje się za tym skrótem i jak znaleźć swoje USP?

Czytaj dalej
22 kwietnia 2020

Książki o marketingu – moje TOP 19

Które książki o marketingu są moim zdaniem najważniejsze? Te, które były dla mnie dźwignią do efektywniejszych działań. Wszystkie wymienione tu książki przeczytałem.

Czytaj dalej
4 marca 2020

Słownik marketingowy [aktualizacja marzec 2020]

Mam dla Ciebie 51 pojęć marketingowych. Znajdziesz tutaj wiele haseł, które dla początkującego przedsiębiorcy stanowią kłopot.

Czytaj dalej
19 lutego 2020

Jak zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego?

E-commerce to teoretycznie bardzo prosty biznes. Inwestujesz pewną kwotę w reklamy i oczekujesz konkretnej stopy zwrotu. Jak jednak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Czytaj dalej
6 lutego 2020

Grupy odbiorców na Facebooku – optymalny rozmiar

Bardzo często na szkoleniach pytacie o optymalny rozmiar grupy odbiorców na Facebooku. Ten temat jest często poruszany ze względu na szerokie możliwości targetowania oraz istotną rolę w kosztach reklamy na Facebooku. Jak zatem określić optymalny rozmiar grupy odbiorców?

Czytaj dalej
20 stycznia 2020

Google Analytics – 15 ważnych funkcji

Google Analytics umożliwia pozyskanie wielu wartościowych informacji o użytkownikach oraz o funkcjonowaniu Twojej strony internetowej. Niżej znajdziesz konkretne raporty, które pomogą Tobie wyciągnąć niezbędne do analizy dane👇

Czytaj dalej