Case studies11 października 2021

Jak wypracowaliśmy stabilny zwrot z inwestycji na poziomie 670%?

Firma AGD Warszawa jest internetowym sprzedawcą sprzętu do kuchni, ogrodu i opieki nad zwierzętami. Na rynku AGD firma działa od 2007 roku, jednak swoją sprzedaż dotychczas opierała głównie na serwisie Allegro. Nasza współpraca miała uniezależnić sklep od jednego źródła pozyskiwania klientów.

Jak wypracowaliśmy stabilny zwrot z inwestycji na poziomie 670%?

🔸 Wyzwania:
– wzrost sprzedaży w sklepie internetowym,
– uniezależnienie od prowizji serwisu Allegro,
– konkurencja międzynarodowych firm AGD,
– ograniczony budżet, w porównaniu do konkurencji,
– brak rozpoznawalnej marki.

 

Strategia działania

Rozpoczęliśmy od wyznaczenia strategicznego planu działania. Obejmował on najważniejsze aspekty współpracy:

🔸 Cele współpracy:
– wzrost sprzedaży w sklepie internetowym,
– uzyskanie stabilnego zwrotu z inwestycji x5,
– sprzedaż sezonowych produktów.

🔸 Kanały dotarcia:
– Google Ads,
– Facebook Ads.

🔸 Usługi, które wykonaliśmy dla klienta:
– kampanie produktowe w Google,
– remarketing w sieci reklamowej Google,
– remarketing na Facebooku.

 

Wykonane działania

Współpracę rozpoczęliśmy w lutym 2019 roku. Wykonaliśmy następujące działania:

🔸 Kampanie płatne:
1. Kampania sprzedażowa w Google Ads – inteligentna kampania produktowa na województwo Mazowieckie (z uwagi na nazwę marki),
2. Ustawienie dodatkowego remarketingu graficznego w sieci reklamowej Google,
3. Kampania remarketingowa na Facebooku.

🔸 Osoba odpowiedzialna za kampanie:
Dawid Czoska

Zaczęliśmy krok po kroku uruchamiać kolejne kampanie produktowe, dzięki czemu bardzo szybko osiągnęliśmy zwrot z reklam na stabilnym poziomie 500% w czasie pierwszych 6 miesięcy współpracy. W miesiącach wakacyjnych ROAS wynosił nawet 10-11x. Dzięki temu mogliśmy poszerzać nasze działania.

Ograniczenie lokalizacji do Województwa Mazowieckiego pozwoliło nam pokonać konkurentów (RTV Euro oraz Media Expert) w wyszukiwarce Google.

Efekty współpracy

Przez kolejne 1,5 roku pracowaliśmy wspólnie nad realizacją przychodowych celów. Kluczem do sukcesu okazała się decyzja o zawężeniu lokalizacji, przemyślany remarketing oraz promowanie produktów sezonowych. Po 18 miesiąch od rozpoczęcia współpracy możemy pochwalić się takimi liczbami:

🔸 Efekty liczbowe:
✔️ Zwrot z inwestycji (ROAS) na średnim poziomie x6,7
📈 Ponad 1 341 000 zł przychodu z płatnych reklam

🔸 Opinia klienta:
,,Dzięki współpracy z DC Marketing przestałem się martwić o przychody mojego sklepu. Wysokie zwroty z kampanii Google Ads zapewniają mi comiesięczny dopływ nowych klientów i wysoką sprzedaż.

Dawid odwiedził mnie w Warszawie, gdzie mogliśmy spokojnie przegadać współpracę. Indywidualne podejście i brak ,,agencyjnego” podejścia do klienta to również atuty Dawida.’’

Maciej Kowal, AGD Warszawa

 

Firma AGD Warszawa osiągnęła stabilne zwroty z inwestycji w marketing na bardzo konkurencyjnym rynku. Kluczem okazała się decyzja o skupieniu się na wybranym segmencie rynku oraz stały kontakt z klientem pod kątem doboru produktów sezonowych do kampanii.

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

Potrzebujesz wsparcia w tworzeniu i obsłudze Twoich kampanii? Napisz do mnie:
📩 akademia@dawidczoska.pl
📞 506 600 626

Zwiększmy przychody Twojej firmy.

Skontaktuj się

Komentarze
Komentarze

Proponowane artykuły

18 października 2021

Dwukrotne zwiększenie przychodów co roku. Jak to uzyskać?

Case Study firmy Festfloor
11 października 2021

Jak wypracowaliśmy stabilny zwrot z inwestycji na poziomie 670%?

Case Study firmy AGD Warszawa
17 grudnia 2020

Nauka marketingu w 3 krokach

Nauka marketingu to dla Ciebie czarna magia? Może dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem? A może poszukujesz lepszych sposobów na pozyskiwanie nowych klientów? W dzisiejszym...