Case studies18 października 2021

Dwukrotne zwiększenie przychodów co roku. Jak to uzyskać?

Branża mikrocementu w Polsce to temat niszowy. O jej popularność walczy firma Festfloor z Warszawy, która jest liderem w tym segmencie. Głównymi produktami tej firmy są tynki dekoracyjne, posadzki betonowe oraz beton architektoniczny. Bogata oferta, konkurencyjne ceny, wysoka jakość oraz polskie produkty to główne cechy, którymi chwali się przedsiębiorstwo.

Za moment dowiesz się jak dokonaliśmy wzrostu przychodów bazując właśnie na tych cechach oraz naszym holistycznym doświadczeniu w marketingu🤝

Efekty współpracy – razem możemy więcej 💪

Przez 1.5 roku udało nam się osiągnąć większość założonych celów. Skłamalibyśmy pisząc, że wszystko przebiegało idealnie po naszej myśli, ale dzięki szybkim reakcjom, dobrej, ale nie zbyt częstej komunikacji 😉 oraz ciągłym optymalizacjom udało nam się odnieść sukces 💰

Może nieco liczb?

Oto jak do tego doszliśmy

Dobrze zaplanowana strategia to klucz do sukcesu 🤑 Nie inaczej było tym razem. Nasz plan działania obejmował najważniejsze aspekty współpracy.

🔺 Jakie określiliśmy cele?
– wzrost sprzedaży w sklepie internetowym,
– rozwój kanału YouTube i promocja niszowego produktu,
– zwiększenie świadomości konsumentów,
– rozwój profilu firmowego na Facebooku.

🔺 Jakimi kanałami działaliśmy?
– Google Ads,
– YouTube,
– profil firmowy na Facebooku.

🔺 Jakie usługi wykonaliśmy?
– kampanie produktowe w Google,
– promocje filmów na YouTube,
– remarketing w Google i na Facebooku.

Nasze działania

Współpracę z Festfloor rozpoczęliśmy w marcu 2020 roku, kiedy boom na rynku nieruchomości trwał w najlepsze. Zakres działań obejmował również kampanie płatne zarówno w Google jak i na Facebooku. Korzystaliśmy ze wszystkich możliwych sposobów testując i mierząc starannie wyniki, aby kolejne kampanie móc jeszcze lepiej optymalizować. Co więcej, mimo trwającej pandemii nie zwalniamy tempa, nasz klient cieszy się z kolejnych sukcesów, a my razem z nim.

W Google Ads udało nam się zrealizować kampanię produktową na rynek polski, której efektem było zwiększenie sprzedaży.

Na platformie YouTube targetowaliśmy edukacyjne materiały promocyjne dla potencjalnych zainteresowanych. Równocześnie zwiększyliśmy liczbę obserwatorów na Facebooku, aby utrwalić i zwiększyć rozpoznawalność marki.

A co z rynkami zagranicznymi? No cóż… udało się❗

Wprowadziliśmy produkty firmy Festfloor na rynek niemiecki, brytyjski, belgijski oraz holenderski. Nie zapomnieliśmy również o remarketingu na Facebooku i w Google, co spowodowało zwiększenie rentowności kampanii (ROAS).

Kto odpowiada za to zamieszanie?

Trzy osoby. 3. Tyle i aż tyle specjalistów było potrzebnych, aby dokonać wielkich rzeczy dla naszego klienta. Dawid Czoska, Kinga Bobrowska oraz Maciej Sadłowski 👏Dzięki konkretnej strategii i planowaniu działania krok po kroku wdrażaliśmy kolejne narzędzia, dzięki czemu sprzedaż systematycznie się zwiększała.

Najbardziej zależy nam na zwiększaniu sprzedaży!

 

I to koniec?

Oczywiście, że nie. Z Festfloor współpracujemy do dziś. W dalszym ciągu zwiększamy sprzedaż zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Obecnie coraz bardziej skupiamy się na sprzedaży B2B tworząc sieć dystrybutorów oraz budujemy świadomość produktu.

 

Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż? Napisz do nas:
📩 akademia@dawidczoska.pl

Skontaktuj się

Komentarze
Komentarze

Proponowane artykuły

18 października 2021

Dwukrotne zwiększenie przychodów co roku. Jak to uzyskać?

Case Study firmy Festfloor
11 października 2021

Jak wypracowaliśmy stabilny zwrot z inwestycji na poziomie 670%?

Case Study firmy AGD Warszawa
17 grudnia 2020

Nauka marketingu w 3 krokach

Nauka marketingu to dla Ciebie czarna magia? Może dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem? A może poszukujesz lepszych sposobów na pozyskiwanie nowych klientów? W dzisiejszym...