Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży?
Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży? Czy warto zainteresować się tą taktyką? Jak zacząć i jak wybrać narzędzia marketingowe?
W dzisiejszym odcinku Strategicznego Piątku pokazuję 4 etapy lejka marketingowego oraz wyjaśniam jego funkcjonowanie. Pokazuję, jak zacząć działać strategicznie w Twoim biznesie.
🗣 Zanim przejdę do tematu przypomnę czym jest cykl ,,Strategiczne Piątki”.
Stworzyłem ten projekt dla właścicieli firm i osób, które dopiero chcą rozwinąć własny biznes. ALE jest to cykl nieco inny od pozostałych biznesowych programów. Tutaj mówimy o działaniu strategicznym. Ja oraz goście mojego programu rozmawiamy o strategiach biznesowych z zakresu:
- marketingu
- sprzedaży
- zarządzania
Link do pierwszego odcinka tutaj: dawidczoska.pl/strategia-marketingowa-argumenty/
Link do drugiego odcinka (z Kingą Bobrowską) tutaj: https://dawidczoska.pl/reklama-na-facebooku-strategicznie/
W każdy piątek o 18:00 będę publikował nowe odcinki na YouTube oraz na moim blogu. Zachęcam do ustawienia powiadomień oraz subskrypcji kanału – możesz to zrobić tutaj: kanał YouTube.
Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży?
Mam dla Ciebie wersję video. Poniżej znajdziesz też przegląd najważniejszych zagadnień z tego odcinka.
Poznaj proces tworzenia Marketingowej Strategii Pozyskiwania Klientów. Opisuję go w mojej najnowszej publikacji.
📕 Pobierz bezpłatnego E-BOOKA ,,3 kroki do zwiększenia przychodów Twojej firmy”: https://dawidczoska.pl/ebook/
4 etapy lejka marketingowego
Dlaczego warto budować lejek sprzedażowy?
– zdobywasz większą lojalność klientów
– budujesz zaufanie do Twojej firmy i marki
– ułatwiasz i przyspieszasz sprzedaż
– działasz na zasadzie ,,kuli śnieżnej” – jest to inwestycja długoterminowa
Lejek sprzedaży składa się z 4 istotnych etapów:
- etap budowania świadomości
- etap wzbudzania zaufania
- etap sprzedaży
- etap polecania
Musisz pamiętać o tym, że każdy z tych etapów jest równie istotny dla sukcesu całej taktyki. Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest mierzenie sił na zamiary. Koniecznie dostosuj lejek sprzedaży do Twoich zasobów finansowych i czasowych. Pamiętaj także o mierzeniu efektywności i optymalizacji swoich działań.
Wszystkie zagadnienia szerzej omawiam w wersji video tego odcinka:
📕 Bezpłatnego e-booka możesz pobrać tutaj: https://dawidczoska.pl/ebook/
Skontaktuj się w sprawie Twojego marketingu:
📩 czoska.marketing@gmail.com
Za tydzień o 18:00 kolejny wywiad z ekspertem – tym razem będę rozmawiał z prawnikiem. Warto subskrybować kanał na YouTube i ustawić powiadomienia o nowych odcinkach 🔔
Działamy!