Marketing3 grudnia 2020

Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży?

Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży? Czy warto zainteresować się tą taktyką? Jak zacząć i jak wybrać narzędzia marketingowe?

W dzisiejszym odcinku Strategicznego Piątku pokazuję 4 etapy lejka marketingowego oraz wyjaśniam jego funkcjonowanie. Pokazuję, jak zacząć działać strategicznie w Twoim biznesie.

🗣 Zanim przejdę do tematu przypomnę czym jest cykl ,,Strategiczne Piątki”.

Stworzyłem ten projekt dla właścicieli firm i osób, które dopiero chcą rozwinąć własny biznes. ALE jest to cykl nieco inny od pozostałych biznesowych programów. Tutaj mówimy o działaniu strategicznym. Ja oraz goście mojego programu rozmawiamy o strategiach biznesowych z zakresu:

  • marketingu
  • sprzedaży
  • zarządzania

Link do pierwszego odcinka tutaj: dawidczoska.pl/strategia-marketingowa-argumenty/
Link do drugiego odcinka (z Kingą Bobrowską) tutaj: https://dawidczoska.pl/reklama-na-facebooku-strategicznie/

W każdy piątek o 18:00 będę publikował nowe odcinki na YouTube oraz na moim blogu. Zachęcam do ustawienia powiadomień oraz subskrypcji kanału – możesz to zrobić tutaj: kanał YouTube.

 

Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży?

Mam dla Ciebie wersję video. Poniżej znajdziesz też przegląd najważniejszych zagadnień z tego odcinka.

 

Poznaj proces tworzenia Marketingowej Strategii Pozyskiwania Klientów. Opisuję go w mojej najnowszej publikacji.
📕 Pobierz bezpłatnego E-BOOKA ,,3 kroki do zwiększenia przychodów Twojej firmy”: https://dawidczoska.pl/ebook/

 

4 etapy lejka marketingowego

Dlaczego warto budować lejek sprzedażowy?
– zdobywasz większą lojalność klientów
– budujesz zaufanie do Twojej firmy i marki
– ułatwiasz i przyspieszasz sprzedaż
– działasz na zasadzie ,,kuli śnieżnej” – jest to inwestycja długoterminowa

Lejek sprzedaży składa się z 4 istotnych etapów:

  • etap budowania świadomości
  • etap wzbudzania zaufania
  • etap sprzedaży
  • etap polecania

Musisz pamiętać o tym, że każdy z tych etapów jest równie istotny dla sukcesu całej taktyki. Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest mierzenie sił na zamiary. Koniecznie dostosuj lejek sprzedaży do Twoich zasobów finansowych i czasowych. Pamiętaj także o mierzeniu efektywności i optymalizacji swoich działań.

Wszystkie zagadnienia szerzej omawiam w wersji video tego odcinka:

 

 

📕 Bezpłatnego e-booka możesz pobrać tutaj: https://dawidczoska.pl/ebook/

Skontaktuj się w sprawie Twojego marketingu:
📩 czoska.marketing@gmail.com

Za tydzień o 18:00 kolejny wywiad z ekspertem – tym razem będę rozmawiał z prawnikiem. Warto subskrybować kanał na YouTube i ustawić powiadomienia o nowych odcinkach 🔔

Działamy!

Komentarze
Komentarze

Proponowane artykuły

16 maja 2022

3-krotny wzrost przychodów w rok, dzięki strategii marketingowej

Case study - Strategia marketingowa dla marki Joanny Węglarz
5 maja 2022

Grupa docelowa – co musisz o niej wiedzieć?

Wiedza o grupie docelowej przekłada się na efektywność marketingu. Dlaczego zatem tak często informacje o grupie docelowej są traktowane jako przykry obowiązek?
20 kwietnia 2022

Jak zbudować zaufanie do marki?

Klient, który ma zaufanie do marki jest dużo bardziej skłonny do zakupu. Taki klient wykazuje też dużo większą lojalność wobec marki. W jaki sposób...