Marketing3 grudnia 2020

Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży?

Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży? Czy warto zainteresować się tą taktyką? Jak zacząć i jak wybrać narzędzia marketingowe?

W dzisiejszym odcinku Strategicznego Piątku pokazuję 4 etapy lejka marketingowego oraz wyjaśniam jego funkcjonowanie. Pokazuję, jak zacząć działać strategicznie w Twoim biznesie.

🗣 Zanim przejdę do tematu przypomnę czym jest cykl ,,Strategiczne Piątki”.

Stworzyłem ten projekt dla właścicieli firm i osób, które dopiero chcą rozwinąć własny biznes. ALE jest to cykl nieco inny od pozostałych biznesowych programów. Tutaj mówimy o działaniu strategicznym. Ja oraz goście mojego programu rozmawiamy o strategiach biznesowych z zakresu:

  • marketingu
  • sprzedaży
  • zarządzania

Link do pierwszego odcinka tutaj: dawidczoska.pl/strategia-marketingowa-argumenty/
Link do drugiego odcinka (z Kingą Bobrowską) tutaj: https://dawidczoska.pl/reklama-na-facebooku-strategicznie/

W każdy piątek o 18:00 będę publikował nowe odcinki na YouTube oraz na moim blogu. Zachęcam do ustawienia powiadomień oraz subskrypcji kanału – możesz to zrobić tutaj: kanał YouTube.

 

Jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży?

Mam dla Ciebie wersję video. Poniżej znajdziesz też przegląd najważniejszych zagadnień z tego odcinka.

 

Poznaj proces tworzenia Marketingowej Strategii Pozyskiwania Klientów. Opisuję go w mojej najnowszej publikacji.
📕 Pobierz bezpłatnego E-BOOKA ,,3 kroki do zwiększenia przychodów Twojej firmy”: https://dawidczoska.pl/ebook/

 

4 etapy lejka marketingowego

Dlaczego warto budować lejek sprzedażowy?
– zdobywasz większą lojalność klientów
– budujesz zaufanie do Twojej firmy i marki
– ułatwiasz i przyspieszasz sprzedaż
– działasz na zasadzie ,,kuli śnieżnej” – jest to inwestycja długoterminowa

Lejek sprzedaży składa się z 4 istotnych etapów:

  • etap budowania świadomości
  • etap wzbudzania zaufania
  • etap sprzedaży
  • etap polecania

Musisz pamiętać o tym, że każdy z tych etapów jest równie istotny dla sukcesu całej taktyki. Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest mierzenie sił na zamiary. Koniecznie dostosuj lejek sprzedaży do Twoich zasobów finansowych i czasowych. Pamiętaj także o mierzeniu efektywności i optymalizacji swoich działań.

Wszystkie zagadnienia szerzej omawiam w wersji video tego odcinka:

 

 

📕 Bezpłatnego e-booka możesz pobrać tutaj: https://dawidczoska.pl/ebook/

Skontaktuj się w sprawie Twojego marketingu:
📩 czoska.marketing@gmail.com

Za tydzień o 18:00 kolejny wywiad z ekspertem – tym razem będę rozmawiał z prawnikiem. Warto subskrybować kanał na YouTube i ustawić powiadomienia o nowych odcinkach 🔔

Działamy!

Komentarze
Komentarze

Proponowane artykuły

18 października 2021

Jak pomogliśmy w zwiększeniu przychodów o 102% rok do roku?

Case Study firmy Festfloor
11 października 2021

Jak wypracowaliśmy stabilny zwrot z inwestycji na poziomie 670%?

Case Study firmy AGD Warszawa
17 grudnia 2020

Nauka marketingu w 3 krokach

Nauka marketingu to dla Ciebie czarna magia? Może dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem? A może poszukujesz lepszych sposobów na pozyskiwanie nowych klientów? W dzisiejszym...