Jak mogę Ci pomóc?

Na początek zajrzyj na mojego bloga, YouTube’a oraz zapisz się do newslettera. Potrzebujesz osobistego wsparcia? Zobacz, jak mogę Ci pomóc👇

Zapytaj o Strategię Marketingową

Wraz z zespołem tworzymy Marketingowe Strategie Pozyskiwania Klientów. Pomagamy w ich wdrażaniu.

Strategia Marketingowa to efekt trzystopniowego procesu. Strategia to dokument z konkretnymi wytycznymi dla Twojej firmy. 

Dzięki Strategii Marketingowej:

  • wyznaczysz drogę do osiągnięcia celów biznesowych
  • zaczniesz zachowywać spójność wizualną i komunikacyjną
  • wyróżnisz się spośród konkurencji
  • otrzymasz pomysły na pozyskiwanie nowych klientów
  • dowiesz się, ile musisz zainwestować w marketing
  • zaczniesz mierzyć efektywność działań marketingowych
  • Unikniesz błędów pod wpływem emocji

Działamy w oparciu o autorską metodykę, której skróconą wersję opisujemy w e-booku (możesz go pobrać w prawym górnym rogu strony). Tylko w ten sposób możemy zagwarantować powtarzalne rezultaty. 

 

1. Etap badawczy

Zaczynamy od badania marketingu konkurencji, motywacji potencjalnych klientów do zakupu oraz od audytu Twoich produktów lub usług. Wyznaczamy również cele strategiczne dla Twojej firmy – dzięki temu wiemy do czego dążymy.

Etap badawczy:

  • Badanie Satysfakcji Klientów
  • Zdefiniowanie struktury produktów lub usług
  • Określenie priorytetów sprzedażowych
  • Analiza marketingu konkurencji
  • Analiza motywacji do zakupu
  • Analiza podłoża emocjonalnego potencjalnych klientów
  • Zdefiniowanie celów strategicznych 
  • Rynkowe mapy percepcji

 

2. Etap Brandingu

Na podstawie wyników badań marketingowych budujemy branding – czyli definiujemy co klienci mają myśleć o Twojej firmie. Dzięki pozycjonowaniu marki Twoja firma będzie dużo silniejsza od konkurencji – dlatego ten etap jest obowiązkowy!

Etap Brandingu:

  • Określenie misji firmy oraz złotego kręgu
  • Zdefiniowanie przewag konkurencyjnych
  • Rozpisanie udowadniaczy marki (reason to believe)
  • Opisanie archetypów marki
  • Strategia komunikacji
  • Rekomendacje dotyczące identyfikacji wizualnej

 

3. Etap Lejka Sprzedażowego

Finalnie przechodzimy do konstrukcji lejków sprzedażowych oraz wybrania narzędzi marketingowych. Pokażemy Ci jak pozyskać nowych klientów i pomożemy we wdrożeniu tych zmian – krok po kroku zwiększymy przychody Twojej firmy.

Etap Lejka Sprzedażowego:

  • skonstruowanie lejka sprzedażowego
  • wybór narzędzi marketingowych
  • pakiet wytycznych dotyczących pozyskiwania klientów
  • stworzenie planów komunikacji
  • wdrożenie w analitykę marketingową
  • spotkanie implementacyjne

 

Co finalnie otrzymujesz?

Po zakończeniu procesu budowania Strategii otrzymujesz od nas:

  • dokument Strategiczny (możesz zobaczyć jak wygląda na indywidualnej rozmowie)
  • Analizę marketingu wybranej konkurencji
  • Analizę motywacji zakupowych oraz podłoża emocjonalnego potencjalnych klientów
  • Wytyczne dotyczące identyfikacji wizualnej Twojej firmy
  • Strategię marki 
  • Rekomendacje dotyczące komunikacji
  • Schematy planów komunikacji z gotowym planem na pierwszy miesiąc
  • Kilkanaście sposobów na pozyskiwanie nowych klientów
  • Wytyczne dotyczące narzędzi marketingowych
  • Gotowy arkusz do analityki marketingowej
  • osobiste spotkanie implementacyjne, na którym omawiamy proces wdrażania założeń Strategii

 

Jak wygląda dokument strategiczny?

Jeżeli chcesz poznać szczegóły napisz do mnie wiadomość na adres e-mail:

📩 czoska.marketing@gmail.com

Umówimy się na krótką rozmowę, w trakcie której pokażę Ci jak wygląda dokument strategiczny oraz cały proces budowania Strategii.

Skorzystaj z Audytu Marketingowego

Potrzebujesz konsultacji Twoich działań? Chcesz sprawdzić, czy Twój marketing jest efektywny? 

Audyt marketingowy wykaże szanse na optymalizację marketingu Twojej firmy.

Skorzystaj z audytu marketingowego, jeśli:

  • chcesz sprawdzić efektywność Twoich działań marketingowych
  • planujesz rozpoczęcie nowej kampanii
  • weryfikujesz pracę agencji marketingowej
  • chcesz odkryć nowe szanse sprzedażowe
  • wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę
  • chcesz zweryfikować inwestycje w marketing

 

Przygotowujemy audyty marketingowe na podstawie naszej autorskiej metodyki w dwóch wariantach:

1. Audyt marketingu Twojej firmy

Audyt marketingowy składa się z analizy wszystkich Twoich obecnych działań marketingowych. Otrzymujesz także rekomendacje dotyczące komunikacji, identyfikacji wizualnej oraz narzędzi marketingowych.

Audyt marketingu Twojej firmy:

  • Zdefiniowanie priorytetów sprzedażowych
  • Rozpisanie celów strategicznych
  • Ocena strategii marki (misja, wyróżniki, udowadniacze marki)
  • Analiza fizycznych atrybutów marki
  • Ocena identyfikacji wizualnej
  • Ocena komunikacji firmy
  • Ocena lejka sprzedażowego
  • Rekomendacje dotyczące narzędzi marketingowych
  • Wnioski i rekomendacje z audytu
  • Spotkanie podsumowujące

 

2. Audyt marketingu Twojej firmy + Badania marketingowe

Dodatkowo możemy przeprowadzić badania marketingowe, które pokażą nam szerszy obraz Twojej sytuacji. Przeanalizujemy Twoich potencjalnych klientów oraz konkurencję.

Badania marketingowe:

  • Badanie Satysfakcji Klientów
  • Analiza marketingu konkurencji
  • Analiza motywacji do zakupu
  • Analiza podłoża emocjonalnego klientów
  • Rynkowe mapy percepcji

 

Co finalnie otrzymujesz?

Po zakończeniu audytu marketingowego otrzymujesz od nas:

  • dokument z audytu marketingowego
  • pisemną analizę Twojej marki
  • pisemną ocenę identyfikacji wizualnej
  • pisemną analizę komunikacji
  • pisemne rekomendacje dotyczące sposobów pozyskiwania klientów (które omówimy na spotkaniu podsumowującym)
  • spotkanie podsumowujące via Zoom

Przy wyborze drugiej opcji otrzymujesz dodatkowo:

  • pisemną analizę marketingu konkurencji
  • zebrane wyniki badań potencjalnych klientów
  • wnioski z Badania Satysfakcji Klientów
  • rozrysowane mapy percepcji rynkowej

 

Jak wygląda audyt marketingowy?

Jeżeli chcesz poznać szczegóły napisz do mnie wiadomość na adres e-mail:

📩 czoska.marketing@gmail.com

Umówimy się na krótką rozmowę, w trakcie której pokażę Ci jak wygląda proces audytu marketingowego.

 

Przeprowadź Kampanię Reklamową

Wraz z zespołem specjalistów pomagamy w pozyskiwaniu nowych klientów. Możesz liczyć na strategiczne wsparcie na starcie kampanii. Zwiększa to szanse na powodzenie działań marketingowych.

 

Pomagamy w zakresie:

  • reklam na Facebooku
  • kampanii w wyszukiwarce Google
  • kampanii e-commerce w Google
  • reklam na YouTube

 

Jeżeli chcesz poznać szczegóły napisz do mnie wiadomość na adres e-mail:
📩 czoska.marketing@gmail.com

Umówimy się na krótką rozmowę, w trakcie której omówimy możliwości wsparcia Twojej firmy.

Skorzystaj ze Szkolenia

Możesz skorzystać z dedykowanego szkolenia zamkniętego. Mogę odwiedzić Twoją firmę ze szkoleniem z zakresu:

  • budowania strategii marketingowej
  • prowadzenia badań marketingowych
  • konstruowania lejków sprzedażowych

 

Szkolenia przeprowadzam zazwyczaj w formacie 8-godzinnym (jeden lub dwa dni robocze). Objętość szkolenia uzależniona jest od Twoich potrzeb. Każde szkolenie przygotowuję w wersji dedykowanej dla danej firmy.

 

Chcesz wyszkolić swój zespół? Napisz do mnie:
📩 czoska.marketing@gmail.com

Umówimy się na krótką rozmowę, w trakcie której zdiagnozujemy Twoje potrzeby.

Jak mogę Tobie pomóc?

Zadzwoń i opowiedz o swoim wyzwaniu

506 600 626

Opisz w e-mailu jak mogę Tobie pomóc

marketingdlaciebie@dawidczoska.pl