Kampanie12 listopada 2020

Reklama na Facebooku - jak działać strategicznie?

Czy reklama na Facebooku ma coś wspólnego z działaniem strategicznym? Przecież tyle elementów kampanii ciągle się zmienia, prowadzimy też sporo testów. Jak w tym wszystkim odnaleźć elementy działania strategicznego?

W tym odcinku Strategicznych Piątków rozmawiam z Kingą Bobrowską. Autorka bloga Social Kuko odpowiedziała na pytania dotyczące reklam na Facebooku.

🗣 Zanim przejdę do tematu przypomnę czym jest cykl ,,Strategiczne Piątki”.

Stworzyłem ten projekt dla właścicieli firm i osób, które dopiero chcą rozwinąć własny biznes. ALE jest to cykl nieco inny od pozostałych biznesowych programów. Tutaj mówimy o działaniu strategicznym. Ja oraz goście mojego programu rozmawiamy o strategiach biznesowych z zakresu:

  • marketingu
  • sprzedaży
  • zarządzania

Link do pierwszego odcinka tutaj: dawidczoska.pl/strategia-marketingowa-argumenty/

W każdy piątek o 18:00 będę publikował nowe odcinki na YouTube oraz na moim blogu. Zachęcam do ustawienia powiadomień oraz subskrypcji kanału – możesz to zrobić tutaj: kanał YouTube

 

Reklama na Facebooku – jak działać strategicznie?

Mam dla Ciebie wersję video. Poniżej znajdziesz też listę tematów, które poruszyliśmy podczas rozmowy.

 

Jak działać strategicznie w reklamie na Facebooku?

O czym musisz pomyśleć przed ustawieniem reklamy na Facebooku? Jak strategicznie podejść do kampanii? Ile powinien wynosić budżet? Jak dotrzeć do odpowiednich osób? W tym odcinku Kinga Bobrowska odpowiada na wiele pytań i wątpliwości dotyczących Facebook Ads. Mam nadzieję, że dzięki tej rozmowie Twoje reklamy będą przynosiły lepsze rezultaty.

  1. Ile powinienem wydać na reklamę na Facebooku, aby przyniosła rezultaty? Jest jakiś zbiór czynników, które decydują o wysokości budżetu? Oczywiście prócz tego, ile mamy pieniędzy w kieszeni na reklamę 🙂 Od czego zależy wysokość budżetu?
  2. Jak długo muszę czekać na wyniki? Kiedy klienci zaczną do mnie walić drzwiami i oknami?
  3. Co powinno być dla mnie najważniejsze w statystykach? Lajki, komentarze? Jak mierzyć efektywność moich działań reklamowych?
  4. Lepiej zatrudnić specjalistę, agencję, freelancera czy samemu się szkolić?
  5. Jak mogę sprawdzić agencję/freelancera/etc. przed nawiązaniem współpracy?
  6. Jak dotrzeć do odpowiednich osób? Czy ciągle należy testować grupy odbiorców, czy raczej uderzać ciągle do tej samej?
  7. Jak tworzyć skuteczne reklamy? Czy należy posługiwać się modelem AIDA, czy może jest jakiś inny sposób? Co decyduje o sukcesie kreacji reklamowej?
  8. Jak ogarnąć ciągłe zmiany na Facebooku? Na ile one powinny wpływać na moją strategię reklamową?
  9. Pytanie od widza: Jak stworzyć coś innowacyjnego? Mam wrażenie, że robię to samo co konkurencja…
  10. Na co zwrócić uwagę przed startem kampanii? Jakie strategiczne decyzje powinienem podjąć?

 

Skontaktuj się w sprawie Twojej kampanii:
📩 czoska.marketing@gmail.com

 

Działamy!

Komentarze
Komentarze

Proponowane artykuły

27 listopada 2020

Strategia sprzedaży vs strategia marketingowa

Jak wygląda strategia sprzedaży? Czego unikać przy sprzedaży? Jak pogodzić dział marketingu i dział sprzedaży? Czym jest lejek sprzedażowy?
19 listopada 2020

Strategia marketingowa krok po kroku

Jak stworzyć strategię marketingową? Dlaczego warto opracować dokument strategiczny? Jak wygląda strategia marketingowa krok po kroku?
12 listopada 2020

Reklama na Facebooku – jak działać strategicznie?

Czy reklama na Facebooku ma coś wspólnego z działaniem strategicznym? Przecież tyle elementów kampanii ciągle się zmienia, prowadzimy też sporo testów. Jak w tym...