Strategia5 listopada 2020

Strategia marketingowa - poznaj 14 argumentów za działaniem strategicznym

Czy strategia marketingowa jest rzeczywiście tak ważnym elementem marketingowej układanki? Czy warto rozpoczynać pracę nad strategią, kiedy wszystko w otoczeniu się zmienia?
W dzisiejszym (PIERWSZYM) odcinku Strategicznego Piątku pokazuję, dlaczego warto działać strategicznie. Mam dla Ciebie 14 argumentów za stworzeniem strategii marketingowej.

Zanim przejdę do tematu, opowiem Ci o cyklu ,,Strategiczne Piątki”. Stworzyłem ten projekt dla właścicieli firm i osób, które dopiero chcą rozwinąć własny biznes. ALE jest to cykl nieco inny od pozostałych biznesowych programów. Tutaj będziemy mówić o działaniu strategicznym. Ja oraz goście mojego programu będziemy omawiać strategie biznesowe z zakresu:

  • marketingu
  • sprzedaży
  • zarządzania

Od teraz w każdy piątek o 18:00 będę publikował nowe odcinki na YouTube oraz na moim blogu. Działamy.

 

Strategia marketingowa – 14 argumentów na TAK

Wolisz wersję video? Możesz skorzystać z nagrania na YouTube. Poniżej znajdziesz też skróconą wersję tekstową tego odcinka.

 

 

Poznaj cały proces tworzenia Marketingowej Strategii Pozyskiwania Klientów. Opisuję go w mojej najnowszej publikacji.

📕 Pobierz bezpłatnego E-BOOKA ,,3 kroki do zwiększenia przychodów Twojej firmy”: https://dawidczoska.pl/ebook/

 

14 argumentów na TAK dla strategii marketingowej

Badanie, które przeprowadziłem w lipcu 2019 roku pokazuje, że 70% firm z sektora małych i średnich firm NIE posiada spisanej strategii marketingowej. Mam nadzieję, że należysz do grupy tych 30% szczęśliwców. Jeśli nie, to mam dla Ciebie 14 powodów, by do nich dołączyć.

[Wszystkie argumenty zostały rozwinięte w video, które znajdziesz powyżej oraz na moim kanale na YouTube]

  1. Strategia marketingowa wskazuje kierunek działań dla Twojej firmy.
  2. Bazuje na badaniach marketingowych.
  3. Ułatwia zachowanie spójności wizualnej i komunikacyjnej.
  4. Wyznacza drogę do osiągnięcia celów biznesowych.
  5. Unikasz ,,spontanicznych” błędów pod wpływem emocji.
  6. ,,Wyróżnij się, albo zgiń.” Pomaga odnaleźć własny sposób na marketing.
  7. Narzuca standard pracownikom.
  8. Ułatwia sprzedaż.
  9. Pozwala zwiększyć marżę.
  10. Wspomaga lojalność klientów.
  11. Otrzymujesz pomysły na pozyskanie nowych klientów.
  12. Wiesz, ile musisz zainwestować w marketing.
  13. Zaczynasz mierzyć efektywność.
  14. Marketing staje się inwestycją.

O wszystkich argumentach opowiadam na video, do którego Cię zachęcam. Jeżeli przekonałem Cię do strategii marketingowej, to sięgnij po e-booka ,,3 kroki do zwiększenia przychodów Twojej firmy”. Najtrudniejszy pierwszy krok!

📕 Bezpłatnego e-booka możesz pobrać tutaj: https://dawidczoska.pl/ebook/

 

Skontaktuj się w sprawie Twojej strategii:
📩 czoska.marketing@gmail.com

 

Za tydzień o 18:00 pierwszy wywiad z ekspertem. Warto subskrybować kanał na YouTube i ustawić powiadomienia o nowych odcinkach 🔔

Działamy!

 

 

Komentarze
Komentarze

Proponowane artykuły

27 listopada 2020

Strategia sprzedaży vs strategia marketingowa

Jak wygląda strategia sprzedaży? Czego unikać przy sprzedaży? Jak pogodzić dział marketingu i dział sprzedaży? Czym jest lejek sprzedażowy?
19 listopada 2020

Strategia marketingowa krok po kroku

Jak stworzyć strategię marketingową? Dlaczego warto opracować dokument strategiczny? Jak wygląda strategia marketingowa krok po kroku?
12 listopada 2020

Reklama na Facebooku – jak działać strategicznie?

Czy reklama na Facebooku ma coś wspólnego z działaniem strategicznym? Przecież tyle elementów kampanii ciągle się zmienia, prowadzimy też sporo testów. Jak w tym...