Zaczniesz prowadzić efektywną komunikację marketingową i sprzedaż

CHCĘ DOŁĄCZYĆ DO SZKOLENIA
JAK CZYTAĆ W UMYSŁACH KLIENTÓW

Nauczę Cię, jak czytać w umysłach klientów.

Nazywam się Dawid Czoska i od 5 lat zwiększam przychody małych i średnich firm.Tworzę strategie wzrostu, lejki sprzedażowe i finalnie pozyskuję nowych klientów dla moich partnerów.


Pomogłem też dziesiątkom osób w rozwoju ich własnego biznesu krok po kroku.


Pokażę Ci, jak zdobywamy i wykorzystujemy wiedzę o klientach w marketingu i sprzedaży.

Kim jest Dawid Czoska?

Budżet marketingowy: 2013,50 zł

Przychód: 22 214,59 zł

Zwrot z inwestycji: ponad 1100%


Koszt: 6420 zł

Przychód: 51 400 zł

Zwrot z inwestycji: ponad 800%


Czas na szkolenie

Jak czytać w umysłach klientów

Prowadzisz firmę i potrzebujesz nowych klientów?

Masz wrażenie, że Twoja komunikacja nie działa?

Chcesz efektywnie sprzedawać?

Zastanawiasz się, jak trafić do umysłów klientów?

Właśnie dlatego przeprowadzę szkolenie ,,Jak czytać w umysłach klientów?’’


Dlatego chcę Ci pokazać jak krok po kroku zdobyć i wykorzystać informacje o pragnieniach klientów.

Przygotowałem 3-godzinne Szkolenie, które przeprowadzi Cię przez proces czytania w umysłach klientów.

Pierwsze szkolenie, w którym zdradzam psychologiczne aspekty marketingu.

Wiedza o klientach

Maciej Kowal

Tomasz Skrla

agentzmisja.pl

Dzięki Dawidowi opracowałem strategię marketingową swojej firmy. Przeprowadził mnie przez proces badania satysfakcji klientów oraz ich motywacji zakupowych. Popracowaliśmy też nad spójnością mojej marki oraz dopracowaliśmy lejek sprzedażowy.

AGD Warszawa

Dzięki współpracy z Dawidem przestałem się martwić o przychody mojego sklepu. Wysokie zwroty z kampanii Google Ads zapewniają mi comiesięczny dopływ nowych klientów i wysoką sprzedaż. Dawid odwiedził mnie w Warszawie, gdzie mogliśmy spokojnie przegadać współpracę. Indywidualne podejście i brak ,,agencyjnego'' podejścia do klienta to również atuty Dawida.

Osoba publiczna

Dawid pomógł mi w prowadzeniu kanału na Facebooku oraz dopracowaniu strategii marki osobistej. Dzięki konsultacjom wiem jak prowadzić marketing internetowy i skutecznie zdobywać zaufanie ludzi. Dawid zawsze patrzy na temat indywidualnie i stara się dopasować narzędzia do celów i dostępnego budżetu na reklamy.

Marcin Brodalski
Paulina Zdanowicz

Prezes Fundacji Zdanowicz Be Creative

Po kilku latach przerwy w pracy potrzebowałam „odświeżenia” wiedzy. Ponieważ świat idzie szybkim tempem do przodu, oczekiwałam szkolenia „na czasie”, ale w przystępnej formie. Szkolenie pomogło „wrócić na właściwe tory”, jak również znacznie poszerzyło horyzonty wiedzy. Indywidualne podejście oraz opieka prowadzącego po przeprowadzonym szkoleniu to również mocne strony kursu.

Bartek Stępniewski

Właściciel Agencji Useitly

Szkolenie przeprowadzone przez Dawida w bardzo miłej atmosferze a wiedza była poparta na praktycznym doświadczeniu prowadzącego. Uzyskałem również odpowiedzi na nurtujące mnie pytania odnośnie marketingu - zwłaszcza jeśli chodzi o Google Ads. Do swojej firmy wniosłem pewne wskazówki, dzięki temu moja agencja pozyskała nowych klientów.

Co otrzymasz w ramach szkolenia?

3-godzinne szkolenie:

Konkretne zadania do wykonania:

sposoby pozyskania informacji o motywacjach do zakupu

sposoby wykorzystania wiedzy o klientach w komunikacji

psychologiczne aspekty komunikacji marki

praktyczne zadania, które wykonasz po Szkoleniu

proces krok po kroku ku efektywniejszej komunikacji i sprzedaży

zapytasz o każdą wątpliwość

sesja pytań i odpowiedzi po szkoleniu

Sesja Q&A

Materiały dodatkowe

otrzymasz wzór ankiet i badań

otrzymasz wzór planów komunikacji

poznasz schemat strategii komunikacji

... i wiele innych!

otrzymasz wsparcie we wdrażaniu rozwiązań z Akademii

metodyka badania potrzeb klientów

połączysz się z innymi przedsiębiorcami

otrzymasz możliwość zadawania pytań

dołączysz do grona ,,Akademii Pozyskiwania Klientów’’

Prywatna grupa wsparcia

Czy jest inna droga?

Możesz szukać rozwiązań na blogach, webinarach i w książkach. Część taktyk zapewne zadziała

w Twoim biznesie. Wymaga to jednak czasu, testowania i przepalenia części Twojego budżetu marketingowego.


Pokażę Ci jak stworzyć sprawdzony plan, który krok po kroku zapewni Tobie nowych klientów.

Czas i pieniądze to zasoby, które trzeba inwestować rozsądnie.

Możesz szukać tej wiedzy na blogach, webinarach i w książkach. Część taktyk zapewne zadziała w Twoim biznesie. Wymaga to jednak czasu, testowania i przepalenia części Twojego budżetu marketingowego.


Pokażę Ci jak budować skuteczny marketing na bazie wiedzy o klientach. Omówię praktyki, które sprawdziły się u moich klientów. Moim zdaniem czas i pieniądze to zasoby, które trzeba inwestować rozsądnie.

Jaka jest cena Szkolenia?

✅ 3-godzinne szkolenie on-line już 4 marca o 11:00

✅ Sesja Q&A po szkoleniu

✅ Grupa wsparcia APK

✅ Dostęp do materiałów dodatkowych

✅ Gotowe schematy działania

✅ Konkretne zadania do wykonania

✅ Szkolenie na platformie Google Meet

Cena biletu na szkolenie to 79 zł netto (97,17 zł brutto)



Chcę dołączyć do szkolenia
"Jak czytać w umysłach klientów?"

Jak wygląda program szkolenia?

11:00 - 11:05 - Przedstawienie planu szkolenia, przywitanie uczestników

11:05 - 11:20 - Po co czytać w umysłach klientów?

11:20 - 11:40 - Badanie Satysfakcji Klientów jako kopalnia wiedzy o firmie

11:40 - 12:00 - Jak czytać w umysłach potencjalnych klientów? 3 konkretne praktyki

12:00 - 12:20 - Jak zebrać pozyskaną wiedzę o klientach?

12:20 - 12:35 - Archetypy marki jako narzędzie strategii komunikacji

12:35 - 12:50 - Jak przełożyć archetypy na plan komunikacji?

12:50 - 13:00 - Przerwa kawowa

13:00 - 13:20 - Komunikacja marki jako klucz do umysłów klientów

13:20 - 13:40 - Jak udowodnić swoją wartość klientowi? Wykorzystanie reason to believe

13:40 - 14:00 - Sesja Q&A i kuluary

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się 4 marca o 11:00.

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się na platformie Google Meet. Link otrzymasz po zakupie.

Czy wystawiasz faktury?

TAK, wystawiam faktury VAT.

Co jeśli mam jakiś problem?

Napisz do mnie na adres czoska.marketing@gmail.com

Czy otrzymam gotowy plan działania, czy tylko stertę teorii?

Zaczniemy od wprowadzenia teoretycznego, ale już po 20 minutach przejdziemy do praktycznych rozwiązań i konkretnych zadań.

Czy ta wiedza zwiększy moje przychody?

TAK - musisz jedynie zrozumieć najważniejszy aspekt marketingu, wykonać zadania i zaufać sprawdzonej procedurze.

Masz dodatkowe pytania?

Napisz bezpośrednio na adres: czoska.marketing@gmail.com

lub po prostu zadzwoń: 506 600 626.

Biorąc udział w Akademii Pozyskiwania Klientów, akceptujesz

Regulamin