Nauczę Cię, jak pozyskać nowych klientów
również w czasie ,,biznesowej kwarantanny’’
kto jest Twoim idealnym klientem
jak wyprzedzić konkurencję
które narzędzia marketingowe wybrać
jak stworzyć skuteczną stronę internetową
ile pieniędzy potrzebujesz na marketing
jak mierzyć skuteczność marketingu
gdzie inwestować pieniądze w reklamy
Dlaczego warto zdobyć praktyczną wiedzę z marketingu?
Dowiesz się, co zrobić kiedy Twoja sprzedaż jest niemożliwa z uwagi na ,,biznesową kwarantannę’’
Wykorzystasz potencjał narzędzi e-marketingu
Znajdziesz skuteczną drogę do zwiększenia przychodów Twojej firmy
Osiągniesz wysokie stopy zwrotu z inwestycji w marketing (wreszcie!)
Tak, jeśli:
prowadzisz firmę i potrzebujesz nowych klientów,
masz problemy związane z ,,biznesową kwarantanną’’ Twojej firmy
sprzedajesz przez internet i chcesz zwiększyć zwrot z marketingu
zaczynasz przygodę z marketingiem
boisz się współpracy z agencją marketingową
zajmujesz się marketingiem w firmie z sektora MŚP
zaczynasz przygodę z marketingiem
boisz się współpracy z agencją marketingową
zajmujesz się marketingiem w firmie z sektora MŚP
Cel szkolenia:
✅ budowania przewagi konkurencyjnej
✅ docierania do potencjalnych klientów
✅ jak wybrać narzędzia marketingowe
✅ jak mierzyć skuteczność działań marketingowych
✅ jak zwiększyć przychody Twojej firmy
Po kilku latach przerwy w pracy potrzebowałam „odświeżenia” wiedzy. Ponieważ świat idzie szybkim tempem do przodu, oczekiwałam szkolenia „na czasie”, ale w przystępnej formie. Szkolenie pomogło „wrócić na właściwe tory”, jak również znacznie poszerzyło horyzonty wiedzy. Indywidualne podejście oraz opieka prowadzącego po przeprowadzonym szkoleniu to również mocne strony kursu.
Właściciel Agencji Useitly
Szkolenie przeprowadzone przez Dawida w bardzo miłej atmosferze a wiedza była poparta na praktycznym doświadczeniu prowadzącego. Uzyskałem również odpowiedzi na nurtujące mnie pytania odnośnie marketingu - zwłaszcza jeśli chodzi o Google Ads. Do swojej firmy wniosłem pewne wskazówki, dzięki temu moja agencja pozyskała nowych klientów.
Dawid pomógł mi w prowadzeniu kanału na Facebooku oraz dopracowaniu strategii marki osobistej. Dzięki konsultacjom wiem jak prowadzić marketing internetowy i skutecznie zdobywać zaufanie ludzi. Dawid zawsze patrzy na temat indywidualnie i stara się dopasować narzędzia do celów i dostępnego budżetu na reklamy.
6-godzinne szkolenie na żywo o pozyskiwaniu nowych klientów (zaktualizowane o bieżącą sytuację).
Darmowa konsultacja tydzień po szkoleniu, gdzie sprawdzimy Twoje postępy (niczym Magda Gessler).
wartość szkolenia 800 zł
wartość webinaru 200 zł
wartość konsultacji 200 zł
Łączna wartość pakietu:
470
382 zł netto + VAT, wystawiam faktury
Szkolenie odbędzie się na platformie Google Meet. Nie musisz niczego instalować - wystarczy, że klikniesz w link, który Ci podeślę.
Pracujemy na praktycznych przykładach uczestników szkolenia.
Cały czas widzisz mój ekran - nie zabraknie praktycznych ćwiczeń.
Spotykamy się małej grupie - będzie czas dla każdego!
10:00-11:00
Strategia wzrostu
• określimy cele marketingowe
• zbadamy motywacje Twoich klientów do zakupu
• określimy przewagi konkurencyjne
• zbudujemy USP
• określimy punkty styku z klientem
11:00-11:45
• jak stworzyć skuteczną stronę?
• jak mierzyć jej efektywność dla biznesu?
• skąd brać nowych użytkowników strony?
11:45-12:00
12:00-12:45
Content marketing
• strategia content marketingowa
• rodzaje treści
• tworzenie treści
• analiza treści
• jak zarabiać na content marketingu?
12:45-13:30
• omówienie szans na Facebooku, Instagramie, Linkedin, YouTubie i TikToku
• systemy reklamowe w social media
13:30-14:00
• SEO
• reklamy płatne w Google Ads
14:00-14:15
14:15-14:45
• Co to jest remarketing?
• Przykładowe kampanie z wykorzystaniem remarketingu
14:45-15:15
Budowa lejka
sprzedażowego
• konstrukcja lejków sprzedażowych
• wybór narzędzi marketingowych
• określenie budżetu marketingowego
• metoda KAIZEN w marketingu
Budowa lejka sprzedażowego
15:15-15:45
Mierzenie
marketingu
• po co analizować dane?
• jak mierzyć skuteczność marketingu?
• jakie dane analizować?
• jak wyciągać wnioski?
Mierzenie marketingu
15:45-16:00
Sesja pytań
✅ prezentację pełną praktycznych wskazówek ze szkolenia
✅ dostęp do webinaru ze specjalistką od reklam na Facebook
✅ godzinną darmową sesję pytań (dwa tygodnie po szkoleniu)
Koszt: 6420 zł
Przychód: 51 400 zł
Zwrot z inwestycji: ponad 800%
Budżet marketingowy: 2013,50 zł
Przychód: 22 214,59 zł
Zwrot z inwestycji: ponad 1100%
Cześć, nazywam się Dawid Czoska. Zwiększam przychody małych i średnich firm. Doskonale wiem, że przedsiębiorcom zależy na konkretach – nowych klientach i rosnącej sprzedaży.
Dawid Czoska
Zadzwoń: 506 600 626
Napisz do mnie: marketingdlaciebie@dawidczoska.pl
Wyprzedź swoją konkurencję (zwłaszcza teraz)